Turok 3: Shadow of Oblivion Remastered
Turok 3: Shadow of Oblivion Remastered — це точно відтворена версія класичного шутера від першої особи, який побачив світ у 2000 році, удосконалена завдяки власному движку KEX компанії Nightdive Studios для гри на сучасних ігрових пристроях із високою роздільною здатністю й частотою кадрів. Це продовження популярних ремастерів Turok і Turok 2: Seeds of Evil, створене за спільної участі Nightdive Studios і Universal Games, яке завершує трилогію. Turok 3: Shadow of Oblivion Remastered відзначається удосконаленим геймплеєм, текстурами високої роздільної здатності, поліпшеним освітленням і візуалізацією та модернізованими елементами керування. ЗАВЕРШІТЬ ПОЛЮВАННЯ Turok 3: Shadow of Oblivion Remastered — перша гра від Nightdive Studios, оновлена за допомогою останньої версії рушія KEX, який використовує удосконалений засіб візуалізації для досягнення вищого рівня візуальної точності 3D-моделей, текстур і графічних ефектів. Turok 3: Ключові особливості Shadow of Oblivion Remastered: - Оновлена версія класичної гри 2000 року, яка пропонується вперше з моменту виходу оригінальної версії. - Удосконалені функції візуалізації, зокрема згладжування, світіння, розсіяне затінення, динамічні тіні й розмиття в русі. - Удосконалений дизайн середовища, моделі персонажів й оновлені моделі зброї.