Jubilee
Jubilee – це чиста точність платформингу. Стрибайте й обертайтеся в різноманітних випробуваннях: без оновлень і бонусів. Збирайте коштовні камені й рятуйте тварин. Існує кілька маршрутів через різні країни світу: прокладіть свій власний шлях до виходу... й свободи! ТОЧНИЙ ПЛАТФОРМІНГ У Jubilee немає місця недбалим стрибкам або незосередженим гравцям. Потрібно бути точним і зосередженим, щоб максимально ефективно впоратися із цими завданнями! НЕЛІНІЙНИЙ СВІТ Jubilee пропонує багато альтернативних маршрутів і таємних ходів. Шлях до свободи через країни залежить лише від вас! РЯТУЙТЕ ТВАРИН У світі повно тварин, яких потрібно рятувати. Чи зможете ви знайти їх усіх? ВАРІАНТИ ТАЙМЕРА ШВИДКОСТІ Гравці Jubilee мають змагання зі швидкості, що дозволяє налаштовувати свій досвід у процесі гри. РОЗБЛОКУВАННЯ ДРУГОГО ГЕРОЯ Jubilee не самотній у цьому світі. Знайдіть альтернативного героя та відчуйте гру заново! Вони замкнули вас за несплату боргу. Хто взагалі надав йм право вирішувати?! Ви й не збиралися платити...