Gunfire Reborn
Gunfire Reborn — багаторівнева rogue-подібна мандрівна гра з елементами шутера від першої особи й рольової гри. Кожен герой унікальний. Під орудою гравців вони проходять рівні, згенеровані за певним алгоритмом, і збирають випадкову зброю, яку впустили супротивники. Тут і виявляються їхні неповторні здібності. Грайте в Gunfire Reborn в індивідуальному або в кооперативному режимі з трьома іншими гравцями. Усі рівні випадкові; кожне нове перегравання подарує абсолютно нові емоції. На ігровому шляху ви стикатиметеся з різними героями, вам траплятимуться нова зброя, предмети, контрольні точки й виняткові бойові ритми.