Worldless
Дія Worldless відбувається в новонародженому всесвіті, в якому різні сутності перебувають у вічному конфлікті протилежностей, що притягуються. В процесі взаємодії вони обмінюються полярностями, але цей процес дуже нестабільний, і ніхто не знає, до чого він призведе... У цьому активному покроковому 2D-платформері гравці досліджують заплутані пов'язані між собою ділянки, повні секретів і таємниць, щоб здобути розмаїття здібностей, як-от ривки та стрибки по стінах. На шляху ви зустрінете різних істот, що захочуть зупинити вас і не дати знайти своє місце в цьому всесвіті. Покрокові бої поєднують традиційні прийоми з активними діями, прив'язаними до часу, що створює захопливу стратегічну систему, в якій ваші навички й знання ігрових механік є запорукою успіху. Заявіть про себе - Відкрийте неймовірні можливості — стрибками й ривками долайте шлях крізь абстрактну місцевість у пошуках трансформації Розвивайтеся, щоб вижити - Покращуйте свої здібності на розгалуженому дереві навичок - Готуйтеся — беріть участь в активних покрокових боях і обирайте найкращий час для атак і оборони, щоб не залишити ворогам шансів. Занурюйтеся - Спокусливі мелодії — зв'язуйте ділянки Worldless на глибшому рівні завдяки моторошному, але гарному саундтреку - Насолоджуйтеся миттю — визначайте обриси світу та розкривайте його секрети в історії, що заворожує.