Enchanted Portals
"Чарівники-новачки Пенні й Боббі повертаються в доопрацьованому кооперативному 2D-платформері Enchanted Portals, де відбулися значні зміни: з’явився свіженький уміст, нові режими, а ще було вдосконалено ігролад. Наша ціль — зробити так, щоб наша гра відчувалася для всіх гравців плавнішою, веселішою, та й наповнити її новими викликами. Це оновлення додає два цілком нові режими до сезонної пригоди: Book Mode, з цілком новими босами, і Boss-Only Mode, сповнений спиномозкової динаміки й неабияких викликів. Відомий своєю складністю режим Insane Mode було перебалансовано, щоби він став чеснішим, не втративши в захопливості, а ще тепер у ньому можна зберегти поступ. І також у кооперативному режимі на двох гравців запас здоров’я тепер наближений до запасу здоров’я в режимі на одного гравця, щоб забезпечити сталість досвіду. Швидкість ігроладу також було поліпшено — платформні рівні тепер коротші й просуватися ними приємніше" Приготуйтеся до небувалої пригоди — маги-початківці Bobby й Penny застрягли між світами. Тепер їм треба подорожувати крізь різноманітні чарівні світи, а вам — допомогти парі пробитися назад до власного світу й повернути Книгу Магії. З енергійною музикою, старовинним візуальним стилем і постійною комедією Enchanted Portals — кооперативний 2D-платформер, що не дасть вам нудьгувати. Граєте ви самі чи з другом, магія ніколи не зупиняється, а геймплей залишається жвавим і вигадливим. Приєднайтеся до Bobby й Penny у їхніх пошуках і дізнайтеся, куди заведуть вас пригоди! * КООПЕРАТИВНИЙ і СОЛО режими. * Добірка складних ПЛАТФОРМІНГОВИХ РІВНІВ у різних світах різних вимірів. * Захопливі БОЇ ПРОТИ БОСІВ: кожен в унікальній яскравій обстановці з численними фазами, які необхідно подолати. * Потужний арсенал ЗАКЛИНАНЬ і РУХІВ: вогонь, лід і вітер до ваших послуг з самого початку; корисна функція подвійного стрибка покращує рухливість у повітрі; магічна булька блокує будь-яку атаку; здатність літати на мітлі й плавати під водою дозволяє... літати на мітлі й плавати під водою. * На гравців діятимуть різноманітні ЕФЕКТИ СТАТУСУ: обмеження на стрибки, неможливість атакувати… які утворюють додаткові складності й додають гостроти в ігровий процес.