The FMV Collection 5
BLOODSHORE Bloodshore — це інтерактивний екшн фільм про телевізійну королівську битву між відомими стримерами, артистами і засудженими до страти. Ви керуєте долею Ніка, невдачливого актора який бореться за грошовий приз здатний змінити його життя. TEN DATES Ten Dates — це сиквел інтерактивної романтичної комедії Five Dates. Майша, міленіал із Лондона, перебуває в пошуках такого рідкісного, живого спілкування. Вона хитрістю змушує свого найкращого друга Раяна вирушити з нею на швидкі побачення. Майша и Раян, маючи по п'ять потенційних знайомств на кожного, мусять набратися сміливості та увімкнути на повну свою чарівність, щоби провести побачення з доволі різноманітними особистостями. MIA AND THE DRAGON PRINCESS Кінематографічний інтерактивний бойовик про Мію, сміливу барменку, чиє життя перетворюється на хаос після того, як на її роботі з'являється загадкова жінка, яка тікає від банди запеклих головорізів і не розмовляє англійською.