Journey To The Savage Planet: Employee Of The Month
Остаточне видання кумедної пригодницької гри від першої особи Journey to the Savage Planet! Гра, яку повністю оптимізовано для новітніх пристроїв і в яку можна грати на ульотній частоті 60 кадрів за секунду, містить усі патчі, усі ласі DLC, а також кілька нових дотепних відеороликів. Компанія Kindred Aerospace, ваш малообізнаний роботодавець, відправила вас на пошуки нової домівки для людства в далекий незвіданий світ! У цьому світі вистачає випробувань, гумору та несподіванок, а забудькувата компанія Kindred, на жаль, не забезпечила вас необхідним спорядженням! Тому доведеться шукати або виготовляти його самостійно. Грайте наодинці або вдвох. Досліджуйте чудовий і дивовижний незвіданий світ, щоб розгадати таємницю, яка криється в його самісінькому серці, а потім вирішіть, чи повертатися на Землю! Дослідіть чотири унікальних біоми: кожен зі своєрідною флорою та фауною. Знайдіть, сфотографуйте та складіть перелік десятків неймовірних створінь. Використовуйте на власний розсуд силу-силенну інструментів, зброї та підручних засобів, аби подолати всі випробування! Реактивні черевики! Гак-кішка! Кислотні гранати! Та інше! Можна посміятися, добре розважитися, розгадати таємниці, а ще й долучити до цього кращого друга!