Warhammer 40,000: Boltgun - Forges of Corruption Edition (Windows)
Warhammer 40,000: Boltgun – видання Forges of Corruption відкриває найкращі можливості для знайомства з ретро-шутерами Warhammer 40,000, включно з базовою грою і доповненням Forges of Corruption. Час заряджати свій вірний болтер і вирушати в бій! Насолоджуйтеся ідеальним поєднанням Warhammer 40,000, класичного шутера від першої особи й стильних візуальних ефектів улюблених ігор 90-х. Грайте за загартованого космодесантника, який виконує небезпечну місію на просторах галактики, б'ючись проти космодесантників та демонів Хаосу. Використовуйте руйнівну зброю в цьому бумер-шутері, долаючи місиво спрайтів, пікселів і крові. Бігайте, стрибайте та атакуйте на величезних рівнях, розстрілюючи, шматуючи та розтинаючи найлютіших єретиків галактики!