Mato Anomalies
Mato Anomalies — це покрокова рольова гра, де гравці вирушають у подорож крізь Мато — вигадану неофутуристичну версію стародавнього східного міста. Керуючи двома головними героями, яких звуть Doe та Gram, досліджуйте дивні аномалії в місті або вирушайте до розривів, щоб битися проти демонічних потвор, які прагнуть його спустошити. Об’єднайтеся з неймовірними супутниками та розкрийте темні секрети в цій історії про обов’язок, надію та справедливість. ДВА ГОЛОВНІ ГЕРОЇ Керуйте не одним, а двома несхожими один на одного головними героями. В ролі приватного детектива Доу, збирайте інформацію, щоб розгадати таємницю міста Мато, або, у ролі таємничого екзорциста Ґрема, вирушайте до розривів і бийтеся з демонічними потворами. АНОМАЛІЇ Знаходьте зачіпки по всьому Мато, спілкуючись з персонажами, виконуючи місії та відвідуючи магазини, щоб визначити місця розривів – порталів для демонічних істот, які нападають на місто. Ризикніть зайти туди та перемогти їх у битві, і ви зберете багато нагород. ЧИ ПЕРЕМОЖЕ СПРАВЕДЛИВІСТЬ? Підступні угрупування якось причетні до темної долі, яка спіткала Мато. Чи зможуть наші герої з’ясувати, що відбувається? Чи й самі стануть жертвами відчаю? КОМАНДА ВИГНАНЦІВ Ворог вашого ворога — ваш друг. Складні обставини спонукають до неочікуваної дружби. Знайдіть нових союзників в ході розслідувань і завоюйте їхню довіру через спілкування та спільний досвід. РОЗУМНИЙ БІЙ Mato Anomalies надає унікальну і складну бойову систему, в основі якої спільне здоров’я всіх членів команди, матриця спорядження та система подвійних талантів. Для досягнення успіху, вам знадобиться унікальна бойова стратегія!