The Last Shot (Windows)
Платформерна пригодницька гра, яка відбувається у світі дизельпанку, зруйнованому війною. Сміливий інженер, світ дизельпанку, розділений нескінченним конфліктом, і безліч величезної зброї. Звучить як чудове проведення часу! З величезними воєнними машинами, що загрожують вашому дому, чи станете ви тією маленькою шестірнею, яка зупинить усе? The Last Shot - це платформерна пригодницька гра, що відбувається у світі дизельпанку, зруйнованому війною. Військові міста нескінченно борються за допомогою масивної зброї, кожне прагне стати останнім, що залишився стояти. На відміну від вашого типового м'язистого супергероя, ви виконуєте роль скромного механічного інженера. Ви неустанно працюєте над виробництвом снарядів, які майже відразу вистрілюються в оголені частини сусіднього міста. Гей, це платить рахунки. Але настає день, коли ваш комфортний ритуал переривається, і вас виштовхують у зовнішній світ на небезпечну подорож. Щоб врятувати друзів та місто, яке ви любите, вам потрібно розкрити жахливу змову і знайти спосіб покласти край підступному плану. Досліджуйте світ довкола себе, щоб дізнатися більше про його історію та легенди, розв'язуйте численні головоломки та возитесь з машинами та пристроями всіх форм і розмірів. Основні особливості: - Оригінальні візуали, намальовані вручну у стилі старих мультфільмів. - Розв'язуйте унікальні головоломки, використовуючи свої інженерні здібності. - Використовуйте свої природні здібності для ремонту, створення або знищення життєво важливих інструментів та машин. - Освоюйте механічні дива, які ви знаходите під час своїх подорожей. Керуйте транспортними засобами для всіх типів місцевості, реактивними ранцями, броньованими потягами, рухомими платформами та багато іншого. - Досліджуйте величезний і захоплюючий світ дизельпанку, живіть відповідно до законів воєнного часу. Захоплюйтеся вражаючими технологіями та архітектурою, коли будете заглиблюватися глибше, щоб відкрити всі його таємниці.