Valthirian Arc: Hero School Story 2
Не всі народжуються героями, багато хто проходить горнило найкращої школи героїв, вашої школи. Влаштуйте власну академію героїв і керуйте нею в цьому жанровому поєднанні симулятора й RPG! Виховуйте самобутній клас учнів, який постійно поповнюється, і вступайте в стратегічні покрокові бої в цій оповіді тривалістю понад 10 років. ІСТОРІЯ ТРИВАЛІСТЮ 10 РОКІВ Розкрийте правду, що приховує стародавній дракон, який пробуджується, щоб спустошити Вальтгірію. Чи здатні ви відродити академію та об’єднати королівство проти зла? ВИ НА ЧОЛІ: ЗАПОЧАТКУЙТЕ ВЛАСНУ ШКОЛУ ГЕРОЇВ І КЕРУЙТЕ НЕЮ СКЛАДІТЬ НАВЧАЛЬНИЙ РОЗКЛАД Розплануйте час для багатьох різних занять, щоб перетворити учнів на героїв. Від того, який ви викладач, залежить, як учні поставляться до виконання завдань! ПЛАНУЙТЕ, ПЕРЕДБАЧАЙТЕ, ДІЙТЕ В СТРАТЕГІЧНИХ ПОКРОКОВИХ БОЯХ Виберіть сторону в кожному завданні й дозвольте учням вправлятися в покрокових боях із чудовиськами, що населяють Вальтгірію. САМІСІНЬКА РОБОТА, ЖОДНИХ РОЗВАГ? Хіба учні можуть постійно сидіти за партами чи здобувати практичні навички? Залучайте їх до змагань із плавання, риболовлі, поїдання страв і ліплення сніговиків!