Double Dragon Gaiden: Rise of the Dragons
Приготуйтеся до битви з Double Dragon у цьому новому доповненні до культової франшизи ""Побий їх усіх"". Це 199Х рік, ядерна війна спустошила місто Нью-Йорк, і його мешканці змушені боротися за виживання, а вулиці міста захлеснули заворушення та злочинність. Місто захопили злочинні банди, які тероризують його руїни, борючись за тотальне панування. Не бажаючи більше терпіти такі умови, юні Billy та Jimmy Lee беруться вигнати банди зі свого міста. Дослідіть перші кроки молодих братів Double Dragon під час боротьби з новими та вже знайомими ворогами в цій альтернативній історії. У цьому новому варіанті роуґ-лайт кожен тур гри – це абсолютно новий шанс на нові дії. Завдяки унікальній та динамічній структурі рівнів, складність ваших місій змінюватиметься залежно від того, в якому порядку ви їх обираєте. Приєднуйтесь до класичного дуету Billy та Jimmy, змінюйте його на Marian та дядька Matin або експериментуйте з 20 додатковими персонажами, яких можна розблокувати, кожен з них має свої особливі рухи та унікальний стиль гри. Учетверо більше екшену: зачищайте небезпечні вулиці міста разом із другом онлайн або на одному пристрої. Ключові функції: - ДІЇ КОМАНДНОЇ ГРИ – Виберіть двох бійців і плавно перемикайтеся між ними, отримуючи безліч стратегій для руйнівних комбо, захисних і наступальних рухів. - ""ПОБИЙ ЇХ УСІХ"" З ЕЛЕМЕНТАМИ РОУҐ-ЛАЙТ – Випробуйте нескінченні можливості гри з динамічною функцією вибору місії; порядок, в якому ви обираєте місію, впливає на тривалість місії, кількість ворогів і загальну складність. Вибирайте, де ви будете вдосконалюватися, за допомогою випадкових оновлень для ваших персонажів, які можна придбати в кінці кожної місії, або заощаджуйте гроші, щоб відродити своїх гравців під час місії. - 24 УНІКАЛЬНИХ ПЕРСОНАЖІВ – Вступайте в бій з Billy, Jimmy, Marian та дядьком Matin. Заробляйте жетони, щоб розблокувати ще 20 персонажів, кожен з яких має власний стиль гри та сильні сторони. Стратегічно підбирайте бойовий дует, враховуючи сильні та слабкі сторони кожного з персонажів. - ФОРМУЙТЕ СВІЙ ДОСВІД ТА НАГОРОДИ – Налаштуйте складність гри, щоб вплинути на кількість жетонів, зароблених за сеанс, і використовуйте їх для розблокування вмісту в магазині жетонів, включаючи персонажів, підказки та багато іншого. Модифікатор можна використовувати для переходу в режим перманентної смерті або навіть нескінченності. - ГРАЙТЕ В КООПЕРАТИВНОМУ РЕЖИМІ ОНЛАЙН АБО ЛОКАЛЬНО: запрошуйте друга та разом зачищайте вулиці міста в локальному або онлайн — у кооперативному режимі для двох гравців.