Marfusha
Грай за Marfusha — вартову брами — та захисти антиутопічне місто від загарбників у 2.5D піксельній графіці та захисти браму міста від знищення загарбним ворогом. Ти будеш отримувати винагороду за кожний день, якщо виживеш, проте тобі доведеться виплачувати податок за податком, допоки у тебе майже не залишиться грошей. Тобі потрібно буде використовувати цей мізерний прибуток, на модернізацію та наймання соратників. Вороги з кожним днем стають все сильніше, і ти ніколи не знаєш, коли вони тебе все ж подолають. Кожного ранку ти можеш придбати лише одну з трьох карток. У грі є понад 70 карток, серед яких зброя, соратники, модернізації та випадкові події. Ретельно продумай, на що витрачати ті невеликі гроші, які ти матимеш, та підсилюй Marfusha та її соратників, а також подбай про те, щоб мати достатньо спорядження для відбиття ворожих атак. З часом, податки будуть тільки зростати, проте з'явиться більше різноманітного спорядження, а також ти будеш зустрічати різних союзників. Боріться разом зі своїми соратниками та зміцнюйте вашу довіру, щоб розблокувати історії з кожною із них. Витримайте та разом переживіть нескінченне вторгнення, щоб дізнатись, чим закінчиться виснажлива битва цих дівчат. Випробуй свої можливості у складному Режимі виклику! - Грай за персонажів, яких ти зустрінеш в Основному режимі. - Використовуй нові захопливі картки, які можна отримати виключно в Режимі виклику! - Дивись особливі події, знаходячи правильні комбінації персонажів - Змагайся з іншими гравцями з усього світу, щоб побачити, хто протримається найдовше. Примітка: консольне видання включає артбук.