No Son Of Mine
No Son Of Mine — це горрор-гра на виживання, зосереджена на боях, стелсі, розвідці, розв'язанні головоломок та розкритті страшної таємниці. Чи зможете ви протистояти непередбачуваному, смертоносному та жорстокому ворогу і віднайти істину до того, як ВІН знайде вас?