Horace
Цей шедевр від Пола Гелмана (Paul Helman) та Шона Скапельгорна (Sean Scapelhorn) ― класичний платформер, у сюжет якого покладено емоційну й рясно наповнену подіями розповідь про самопізнання, у яку додано ностальгічні відсилання до попкультури, такі милі серцю геймерів, що зросли в епоху 8- й 16-бітних приставок! Horace, створена лише двома людьми, пропонує понад 15 годин захопливої гри, вона розширює кордони жанру завдяки глибині оповідання та винахідливих і ностальгічним відсиланням до попкультури! Гру створено шанувальниками відеоігор для шанувальників відеоігор! Подорожуйте годинами різноманітними ігроладами! Долайте виклики у 2D платформері з унікальними вивертами, відкрийте нову метроїдванію, сповнену здібностями робота, насолоджуйтеся різними мінііграми в стилі ретро та возз’єднайте Горація з його сім’єю.