Pixel Cafe
Ласкаво просимо до Pixel Cafe Пориньте в цю захоплюючу суміш аркадного тайм-менеджера та візуального роману. Допоможіть дівчині з маленького містечка зорієнтуватися в житті великого міста та візьміть участь у її історії дорослішання, коли вона налагоджує зв'язки, долає труднощі та бореться за те, щоб знайти себе. Відкрийте приховані історії Досліджуйте Карсток, місто, що застрягло між соціалістичним минулим та капіталістичним майбутнім. Вирушайте в емоційну подорож, налагоджуючи зв'язки зі своїми босами та клієнтами в цьому чудово створеному світі піксельного мистецтва. Опануйте мистецтво кави та кулінарії Удосконалюйте свої навички приготування кави та кулінарії під час професійної подорожі через 10 надзвичайно різних барів. Вивчайте нові рецепти та адаптуйтеся до неоптимальних умов роботи, щоб ваші клієнти залишалися задоволеними. Звучить занадто просто? Спробуйте один з 50 додаткових рівнів ""Кошмар"". Їх пекельна складність неодмінно переслідуватиме вас уві сні. Прикрасьте свій будинок Вдихніть нове життя в старий будинок вашої бабусі. Купуйте меблі та відкривайте плакати, щоб прикрасити його і зробити по-справжньому своїм. Емоційна подорож Станьте свідком емоційно захоплюючої розповіді, яка охоплює три покоління. Дослідіть минуле та сьогодення очима Піксель і подивіться, як спогади про бабусю і дідуся вплинули на її життя. Унікальний саундтрек Пориньте в атмосферу гри, слухаючи захоплюючий, оригінальний саундтрек Аркадіуша Рейковського, що включає різноманітні жанри та емоції. Відправляйтеся в душевну подорож і відкрийте для себе суть Pixel Cafe, де емоційна історія розгортається по одній чашці щоразу.