Star Trek: Legends
Візьміть на себе роль улюблених героїв і злодіїв з історії Star Trek і вирушайте в епічну космічну пригоду, щоб контролювати таємничий Нексус. Бийтеся, щоб врятувати все існування в офіційному стратегічному RPG Star Trek! ПІДГОТУЙТЕСЯ ДО ПРИГОДИ Пориньте в дію з персонажами з усього всесвіту Star Trek! Візьміть на себе командування U.S.S. Artemis і зберіть команду легендарних персонажів Star Trek, коли ви вирушаєте на сміливі місії, переживаєте епічні покрокові бої та приймаєте рішення, що впливають на всю історію гри. СКЛАДАЙТЕ СВОЮ КОМАНДУ Коли-небудь хотіли опанувати вуканський захват Спока або битися з небезпечним бат’летом Ворфа? Тепер ваш шанс! Зберіть і командуйте понад 70 іконічними персонажами всесвіту Star Trek, включаючи Кірка, Спока, Пікара, Джейнвей, Дату, Бернем, Пайка та багатьох інших! Відправте вашу команду Star Trek на критичні місії, що перевірять майстерність і винахідливість вашої команди. Зараховуйте спеціальні нагороди за завершення колекцій персонажів, основаних на Star Trek шоу, в яких вони з’являлися, або їхніх характеристиках. Крім того, ви можете отримати бонуси до бою, використовуючи кількох персонажів з однієї колекції в битві. ПРИЙМІТЬ КОМАНДУВАННЯ U.S.S. ARTEMIS Станьте капітаном U.S.S. Artemis і формуйте долю космосу! Оберіть свою команду стратегічно. Кожен персонаж Star Trek має свої унікальні навички та здатності, які допоможуть вам обдурити, подолати і здолати ворогів. Кожне ваше рішення може стати різницею між тріумфом і поразкою. Прийміть командування, капітане – галактика чекає на ваше лідерство! НАВІГУЙТЕ В ІМЕРСИВНОМУ ВСЕСВІТІ Пориньте в майстерно створений 3D-світ Star Trek: Legends! Досліджуйте чудово відтворені 3D-світи і взаємодійте з повністю анімованими персонажами в цьому епічному RPG Star Trek.