Murder on the Marine Express
Академія шляхетних дівчат Святого Йоакима організувала для своїх учениць поїздку на новому підводному поїзді «Морський експрес», що курсує океанським дном між Каліфорнією та Японією. Ця поїздка — довгоочікувана можливість для дівчат відпочити від шкільних буднів, побачити підводний світ у всій красі та дізнатися більше про підводну флору й фауну… Але чудова подорож перетворюється на пекло, коли одного з учителів знаходять у кімнаті мертвим… Хто міг убити найулюбленішого та найшанованішого вчителя в усій академії? Ранко Тогава та її подруга Астрід вирішують розслідувати кривавий злочин та очистити ім'я головної підозрюваної. Звісно, легко не буде. Кількість жертв неухильно зростає, а страх опинитися віч-на-віч із серійним убивцею змушує панікувати. Ранко доведеться поквапитися, щоб розгадати таємницю й не дати вбивці напасти знову. Що більше загадок розгадано, то більше сумнівів виникає у героїні. Розкрий таємницю «Морського експреса» та знайди вбивцю. В новелі на тебе чекають трагедії, сюрпризи та багато якісного гумору! [ОПИС] ► Детективна візуальна новела в класичному сетингу замкненого простору за всіма законами жанру. ► Історія з 5 розділів на 3–4 години читання. ► Піксельна ретрографіка, як за старих добрих часів. ► Персонажі, що запам'ятовуються надовго, і діалоги, написані з душею та гумором. ► Додаткові телефонні балачки Ранко для ліпшого розуміння обстановки в поїзді та історій учениць Академії Святого Йоакима.