Citizen Sleeper: Helion Collection
До колекції Helion увійшли відзначена нагородами Citizen Sleeper — захоплива пригода, натхнена гнучкістю та свободою жанру TTRPG, в якій ви гратимете в ролі робітника-втікача, що намагається вижити на вільній від законів космічній станції, а також її сиквел Citizen Sleeper 2: Starward Vector — рольова гра на основі кубиків, у якій ви отримаєте корабель, підберете екіпаж і виконуватимете контракти, мандруючи Зоряним Поясом. Citizen Sleeper Ви сліпер — цифрова свідомість людини у штучному тілі, що належить корпорації, яка дуже хоче повернути вас назад. Знайомтеся з харизматичними й незвичайними мешканцями Ока, налагоджуйте стосунки, заробляйте гроші й спілкуйтеся з фракціями цього дивного метрополіса, якщо хочете дотягти до наступного циклу. Citizen Sleeper 2: Starward Vector Фантастична рольова відеогра, натхнена настільними іграми. Ви — андроїд-утікач із несправним тілом і без жодного спогаду... та за вашу голову оголосили нагороду. Знайдіть корабель і команду й виконуйте контракти в мандрах по Зоряному Поясу.