The Jackbox Decade Bundle
Оживіть будь-яку вечірку, сімейні збори чи просто відпочиньте від роботи зі Jackbox Decade Bundle! Набір містить усі 50 ігор із пакетів Party Pack 1-10 за невеликі гроші. Насолоджуйтеся класичними іграми Jackbox, зокрема Quiplash, Trivia Murder Party та Tee K.O., або грайте в приховані перлини, як-от Job Job, Role Models чи Monster Seeking Monster. І знаєте, що в цьому найкраще? В іграх Jackbox контролером є ваш смартфон, тому спеціальне обладнання не потрібне.