Shakes on a Plane
Shakes on a Plane — це хаотична кооперативна приголомшлива гра для одного—чотирьох гравців. Літаючи на різних літаках зі своїм льотним екіпажем, подавайте різноманітні смачні коктейлі, бургери, фрі та багато інших страв, перш ніж літак приземлиться в аеропорту й пасажири оцінять ваші послуги. Але не тільки ви створюєте весь цей безлад. Інопланетяни завжди дивилися на нашу блискучу планету з її дивними громадянами, але й з чудовою та смачною їжею, яку ті створюють і готують. Міжгалактична спільнота конкурує в кулінарних змаганнях, що приносять славу; а виграє вид з найвишуканішою стравою. Ось коли людство може зіграти свою роль у цій надзвичайній події і показати галактиці, який смак і вигляд у справжнього фастфуду.