The Last Hero of Nostalgaia
The Last Hero of Nostalgaia - сатирична пригодницька екшн-гра з похмурим сюжетом, дії якої відбуваються у неймовірно багатому та складному світі. Світ відеоігор Ностальгая схоплюється, повертаючись до таємничої пікселяції, коли кожна частка зображення зникає. Забуття чекає навіть на наші найпозитивніші ігрові згадки. Але коли світло тьмяніє та кількість кадрів зменшується, разом сі світом на межі знищення з'являється надія на помсту. У Ностальгаї з'являєтеся ви - найжахливіший піксельний герой, який має битися з армією безмозких жителів, під час чого з вас знущатиметься цинічний автор, який нехтує навіть саме ваше існування. У грі на вас чекають складні але чесні бої, які сподобаються прихильникам жанру, з повною персоналізацією персонажа, унікальною бойовою бронею та захоплюючим похмурим сюжетом. The Last Hero of Nostalgaia - це дивна історія з несподіваними поворотами, яка готова занурити вас із головою в події, де смерть чекає на вас на кожному кроці. - The Last Hero of Nostalgaia - це світ ностальгії за відеоіграми непростих досліджень і битв жанру «соулслайк», які базовані на дивному заплутаному сюжеті, який розповідає цинічний автор. - Грайте в сумісному режимі онлайн і киньте виклик пікселізації разом! - Відкривайте різноманітні броньовані костюми та зброю зі своїми унікальними стилем і параметрами.