The Crackpet Show: Happy Tree Friends Edition
Happy Tree Friends повернулися! Пам'ятаєте, як в далекому дитинстві батьки чомусь забороняли нам дивитися про цих милих звіряток, і ми робили це потайки? А знаєте що? Тепер ви зможете наново зануритися в легендарну жорстокість та чорний гумор культового мультфільму, граючи за улюблених персонажів у The Crackpet Show: Happy Tree Friends Edition! Тож готуйтеся творити хаос, заробляти славу і просто добре проводити час! Ви готові до слави? Так? Тоді беріть зброю і мерщій до найжорстокішого телешоу! Тут потрібно стріляти, трощити та пробивати шлях крізь орди ворогів. Не панікуйте при появі ГІГАНТСЬКИХ БОСІВ, що легко можуть скрутити вас у рулет — просто скористайтесь найкращими вміннями і зброєю. Нехай ваш пістолет вивергає розплавлену лаву по всій підлозі, самі перетворюйтесь у скаженого звіра, а кулі хай відскакують від ворогів! Разом це зробить вашого пухнастого воїна справжньою машиною смерті. Авжеж, ви будете вмирати. Це ж життя, і неважливо, у кого зброя в руках. Хоча хто переймається смертю, якщо ВАС люблять глядачі, так? І, на відміну від реального життя, тут ви зможете перетворити лайки на щось корисне. Використовуйте свою славу, щоб покращувати кожен предмет і кожен з привілеїв та завдавати ще більшої шкоди у наступному раунді. О, не турбуйтеся про те, що вам буде нудно: кожен епізод шоу рандомізовано, тому у вас ніколи не буде одного і того ж шоу двічі поспіль. А коли ви повністю покінчите з шоу-бізнесом, запросіть своїх друзів і влаштуйте гру в кооперативному режимі до чотирьох гравців! Грайте розумно і об'єднуйтесь з командою або покажіть свої зубки, коли хтось спробує вкрасти ваші бонуси: кожен трюк нижче плінтусу має свій вплив, а кожна стратегія працює до тих пір, поки ви отримаєте задоволення. Ну що, підписуєте контракт? Roguelite-шутер Безліч ворогів, арсенал зброї, різноманітні бонуси, випадкові мапи, кровожерливі боси — покажіть, на що ви здатні з тим, що отримаєте в руки. Найдивніше телешоу Мило. Яскраво. Усе, що вам так подобалося у старих м'ясних мультфільмах. Ваш єдиний шанс перетворити рожевого кроля на передвісника смерті. Не пропустіть! Грайте самі або в кооперативному режимі Грайте самі або з друзями, розробляйте стратегію або перетворюйтесь на хаос та намагайтеся вкрасти речі друзів. Головна ціль — отримати задоволення і стати відомим. Не треба нічого прораховувати, хоча... ніхто не забороняє!