GUNBARICH
Стріляй та відбивай ворожі кулі! Це шутер, в якому твоїм завданням є розбивати блоки, сповнений предметами та сюрпризами. GUNBARICH — це шутер, що вперше з'явився в залах гральних автоматів у 2001 році. Щоб проийти рівень, розбий усі блоки за домомогю фліпера, відбиваючи рожеву кулю (шайбу). Обережно! Ти програєш, якщо час вийде або якщо шайба впаде вниз екрану. За допомогою фліпера можна не лише відбивати шайбу, а також відбивати ворожі атаки! При попадінні у ворога відбита куля наносить їм нищівного удару. Використовуй клавіші вліво та вправо, щоб контролювати траєкторію шайби та ворожих куль. що падають на фліпер. Гру можна підлаштувати під свій смак. Обери бажаний рівень складності, максимальну кількість життів, налаштовуй клавіші керування, швидкість падіння предметів, швидкість ворожих куль, та інше, — грай, як тобі подобається. Не забувай про новий рейтинг онлайн! Чи зможеш ти стати найкращим у світі GUNBARICH? Персонажі: Маленька чарівниця Marion — майстер магічної справи! Сила: ★ Швидкість: ★★ Магія: ★★★ Літаючий пірат Grutan — сила це життя! Сила: ★★★ Швидкість: ★ Магія: ★★ Налаштування: Грай у вертикальному режимі екрану та занурюйся в ностальгію за старими аркадними іграми. Кількість життів можна встановити від 1 до 9, проте кількість спроб може бути встановлена від 0 до бескінечності. Нова опція «Конфігурація» дозволяє знижати швидкість падіння предметів та ворожих куль. Також можна вмикати ти вимикати функцію швидкого вогню фліпера. SCORE ATTACK: У цьому режимі рівень складності та кількість життів є фіксованимм. Лише серйозні виклики! Публікуйте свої результати, щоб змагатись з гравцями зі всього світу! Онлайн рейтинг можна переглянути через меню налаштувань.