Hidden Cats in London
Приємна й коротка гра на виявлення предметів: додайте Лондону барв, відшукавши всіх бездомних котиків, які блукають околицями! Випробовуйте різні режими гри, знаходьте особливих котів і відкривайте бонусні рівні! ЗВИЧАЙНИЙ РЕЖИМ Знайдіть 100 котів! Ви отримаєте три підказки, які допоможуть упоратися з особливо хитрими хвостатими. ПРОСУНУТИЙ РЕЖИМ Знайдіть 150 котів — тепер у випадкових закутках. У цьому режимі ви отримуватимете підказки й відкриватимете бонусні рівні в нагороду за виявлення особливих котиків. БОНУС ІЗ ПРИХОВАНИМИ КОШЕНЯТАМИ Знайдіть 50 прихованих кошенят на особливих рівнях: «Книгарня», «Паб», «Станція метро», «Музична студія» і «Кімната в палаці».