Lords of the Fallen
Lords of the Fallen представляє абсолютно нову епічну рольову пригоду у великому й складному світі. Багато століть по тому, після поразки від рук людини, наближається воскресіння демонічного бога Адира. Станьте одним зі славетних Темних хрестоносців і вирушайте в подорож світами мертвих і живих у цій масштабній рольовій грі, щоб здолати Адира раз і назавжди. На вас чекають грандіозні битви з босами, швидкі й складні двобої та глибоке занурення в сюжет. Знайомтеся з великим і складним світом Мандруйте двома великими паралельними світами живих і мертвих, кожен з яких приховує власні шляхи, таємниці, скарби... і ворогів. Оволодійте навичками швидкого й рухливого бою Вибирайте з-поміж сотень унікальних видів зброї, від потужних ціпів до швидкострільних арбалетів, або відмовтеся від металу на користь магії заради спустошливих чаклунських атак. Створіть власну легенду Персоналізуйте зовнішність свого персонажа, перш ніж вибрати один із дев’яти класів персонажів. Який початковий шлях ви б не обрали, ви зможете розвивати персонажа відповідно до свого стилю гри, удосконалюючи статистику та зброю. Об’єднуйтесь у багатокористувацькому режимі онлайн Пройдіть кампанію самостійно або об’єднайтеся з іншими гравцями для спільного проходження кооперативної онлайн-гри. Подорожуйте разом стільки, скільки забажаєте, обираючи між звичайними або повноцінними сесіями зі спільним прогресом, в яких увесь прогрес зберігається для обох гравців. Або запросіть друга, який не придбав гру, приєднатися до вас, скориставшись безкоштовним запрошенням друга. Понад 70 оновлень після релізу гри Після релізу гри було випущено понад 70 оновлень, включно з легендарною версією 2.0, яку спільнота вважає справжнім проривом. Вона суттєво покращила ігровий досвід завдяки оновленій бойовій системі, підвищеній продуктивності, ретельному балансуванню складності, новим квестам, режимам і численним удосконаленням, що зробили ігровий процес зручнішим.