I Have No Mouth, and I Must Scream
П’ЯТЬ ПРОКЛЯТИХ ДУШ Останні сто дев’ять років вони були заховані глибоко в центрі Землі — у вічній пастці серед нутрощів схибленого комп’ютера. Схильний до самогубства самітник Ґоррістер, спотворений мутант Бенні, істерична німфоманка Еллен, потайливий садист Німдок і цинічний параноїк Тед. ОДНЕ ВИПРОБУВАННЯ Ця пригода занурить вас у минуле п’яти людей, сповнене таємниць і тортур. Дізнайтеся їхні найтемніші страхи. Перехитріть суперкомп’ютер у психологічній війні. Забути цю бентежну й захопливу пригоду буде нелегко!