White Day 2: The Flower That Tells Lies - Complete Edition
У ніч на 14 березня 2001 року, рівно через день після інциденту в старшій школі Йонду, четверо людей повертаються до закладу в пошуках відповідей на нерозкриті таємниці, що не дають їм спокою. Епізод 1. Стривожена чутками про свою причетність до смерті однокласниці, Чон Су Джин вирішує прояснити ситуацію та повернути довіру свого коханого Чан Сон Тхе. Але в пошуках доказів ця пара дізнається про значно страшнішу таємницю, що ховається в надрах школи, і стає здобиччю в безжальному полюванні. Епізод 2. У той самий час колишня вчителька-практикантка Кан Со Йон приїжджає до школи, щоби розслідувати загадкові обставини смерті свого батька. Спираючись на свої знання в окультизмі, Со Йон намагається відвернути стародавній ритуал, водночас уникаючи могутнього та злого привида, якого нестримно тягне до неї. Епізод 3. Давши обіцянку, котру не можна порушити, учень 1-го курсу Ю Чі Мін шукає спосіб заспокоїти бентежний дух Хан На Йон. Заглибившись у трагічну історію школи та заплутані стосунки між її учнями, Чі Мін робить доленосне відкриття, яке раз і назавжди підніме завісу невідомості. White Day 2: The Flower That Tells Lies - Complete Edition об'єднує взаємопов'язані історії всіх трьох епізодів разом з усіма випущеними DLC в єдине ціле.