Saturnalia
Пригодницький roguelite-хорор від третьої особи з безліччю персонажів. Працюючи над грою, ми надихалися фольклором італійської Сардинії — регіону, багатого на унікальні традиції та культуру. На вас чекають чотири персонажі та глибокий сюжет, що пов'язує їхнє минуле з традиціями старовинного села. Село є заплутаним лабіринтом, який змінюється з кожним проходженням — досліджувати село і шукати відповіді вам доведеться самостійно. Ваша зброя? Коробка сірників.... Після смерті вашого персонажа ви побачите, як село повністю перебудовується. Вирішуйте головоломки, відкривайте дороги в нові райони за допомогою інструментів і предметів, які трапляються вам на шляху, розблокуйте всі фрагменти сюжету з різними персонажами, кожен з яких має власні здібності та відповідає за свою частину дослідження та розслідування. Навколо згущується темрява, і все, що у вас є - трохи сірників. Чи зможете ви пройти через туман і дізнатися правду? Чи поглинуть вас похмурі таємниці, які село не хоче вам розкривати?