Unichrome: A 1-bit Unicorn Adventure
Уперед у пригоди єдинорога в пошуках кольору в цій 1-бітній пригоді художника Super 8bit Rafa. Знову переживіть славну епоху ретро-консолей у дусі класичної Atari, переживаючи запаморочливий платформер і стрілялку. Приготуйтеся до аркадної насолоди з жорстким керуванням, освіжаючою ігровою механікою, крутим ретро-артом і захоплюючим саундтреком.