The Entropy Centre
Кинь виклик самому часу разом із безкоштовним оновленням рівня спільноти! Візьми на озброєння користувацькі рівні від спільноти, створені за допомогою повного набору інструментів, які використовувалися при створенні The Entropy Centre. The Entropy Centre — це гра-головоломка, яка змусить ваш розум кипіти. Ваша задача — контролювати предмети у часі й проходити надскладні загадки та головоломки. Зробіть час вашим союзником і розв'язуйте серії головоломок, з кожним кроком наближаючись до серця безмірно великої космічної станції на орбіті Землі. Після масового вимирання, коли увесь світ був в обіймах вогню, лише вам вдалося вижити. Єдина надія людства на подальше життя знаходиться десь в The Entropy Centre. Зустрічайте ASTRA — справжнє диво техніки The Entropy Centre. ASTRA керується штучним інтелектом та може сканувати хронологію космічного об'єкта і рухати його назад у минуле. У її можливості входить також перебудова знищених стовпів та навіть готування чаю. Вона крута. The Entropy Centre, повний небезпек і секретів, ховає правду про неминучу катастрофу, яка трапилася тут й призвела до знищення Землі. Але чи дійсно ви готові до тих відповідей, що на вас чекають? Гра The Entropy Centre містить пекельно складні випробування, які кинуть виклик вашім розумовим здібностям. На вас чекають неймовірні головоломки, дивовижна гра акторів озвучення та епічні пригоди.