Achilles: Legends Untold
Відкрийте надзвичайну пригоду в динамічній екшн-RPG із боєм, схожим на Souls. Досліджуйте міфічний світ стародавньої Греції, де ви приймете на себе роль нескореного воїна Ахіллеса. Зануртесь у світ, де володіння боєм - ключ до виживання. Блокуйте та ухиляйтеся від атак, а потім відсікайте кінцівки та голови ваших ворогів. Розробляйте свої тактики та досягайте успіху над ворогами. Якщо ви падаєте в бою, піднімайтеся знову, покращуйте навички свого героя, спробуйте іншу тактику та відправляйтесь вперед знову. Насолоджуйтесь захоплюючими видами. Досліджуйте відкриті світи та беріться за безліч викликів. Станьте непереможним героєм!