Remoteness
New York, 2034: ти прокидаєшся після того, що здавалося жахливим кошмаром, хоча це не так. Район був евакуйований та ізольований за ніч після того, як на Землю впав електричний метеоритний дощ. Боріться, досліджуйте, виживайте та намагайтеся втекти з цього пекла! Мабуть, залишившись наодинці зі своїм надійним дроном «Ханна», і в умовах високої потреби у вашій періодичній ін’єкції єдиний варіант — схопити арбалет, вийти і подивитися, що буде сьогоднішнє «доброго ранку»... Функції ігрового процесу - Райони Сіті та Чайнатаун, а також підземелля – це повністю відкрите середовище, яке можна досліджувати безкоштовно. - Динамічний цілодобовий цикл день/ніч та система випадкових дощів, що активно впливає на досвід гри. - Використовуйте електрику в своїх інтересах: як підсилювач арбалета під час дощу або як валюту в підземних торгових точках метро. - Знайдіть зброю та предмети, корисні для виживання у цьому збожеволілому та невідомому новому світі. - Розширений ШІ: усі вороги та істоти реагують динамічно відповідно до ваших ігрових дій та погодних умов. - Денні ігри збільшать видимість солдатів, але захистять вас від жахливих монстрів, походження яких невідоме ... - ... в той час як нічні години допоможуть вам діяти приховано, але будьте обережні та намагайтеся уникати темних місць. - Реалістична фізика та графіка з використанням нового конвеєра Unity High Definition Rendering Pipeline (HDRP).