Mayhem in Single Valley
Інколи день видається невдалий, а інколи встаєш не з тієї ноги і спричиняєш кінець світу. Знайомтеся, Джек — пустотливий хлопака з ненормальної родини, при ньому його вірна рогатка і бездонний запас нещасливих випадків. У цій карколомній екшн-грі з головоломками вам випаде перепливати отруйні ріки на плотику, ходити на заняття до Початкової школи привидів, клонувати себе і навіть продиратися хащами до заповітного скарбу — батьківської похвали.