Treasures Of The Roman Empire
На землі та під землею, ви зіткнетеся з різними справами, які необхідно привести до ладу. Хлів, таверна, кінотеатр, площа, ліс, концерти, ринок, доки, парк розваг, великий цирк та багато інших! Ох, так, ваша ціль - зібрати всі скарби, заховані римлянами. Гарантована розвага для всієї родини! - Ви відвідаєте одні з найкрасивіших історичних пам'яток Риму - логічні міні-ігри і аркади, включаючи японські кросворди, ігри на пошук відмінностей, слот ігри, хрестики-нулики, пошук предметів, скачки та багато іншого! - 31 рівень, просякнутий гумором! - особливі гості - із саундтреком Меттью Маллі, засновника багатоплатинового колективу Counting Crows!