Persona 3 Reload
Візьміть на себе роль нового учня школи, якого спіткала несподівана доля, коли він потрапив у годину, «заховану» між двома днями. Пробудіть у собі неймовірну силу й вирушайте в погоню за таємницями Темної години, бийтеся за своїх друзів і назавжди залиште слід у їхній пам'яті. Persona 3 Reload — це захоплююче переосмислення визначної для жанру рольової гри, відродженої для сучасної епохи. Ключові особливості: – Оцініть переломну гру серії Persona, перероблену з найсучаснішою графікою, модернізованими функціями та фірмовим стильним інтерфейсом. – Пориньте в емоційну подорож із новими сценами, взаємодіями персонажів і додатковою озвучкою. – Обирайте, як із користю проводити кожен день — від дослідження Порт-Айленду до встановлення щирих зв'язків з улюбленими персонажами. – Створіть оптимальну команду, щоб знищувати потойбічних Тіней і наблизитися до істини.