34 Sports Games - World Edition
Оберіть свій стиль гри: Швидкий матч або турнір? Змагайтеся або грайте разом на стадіоні! Відкрий для себе безліч ігор: якщо ти любиш футбол, баскетбол, важку атлетику, стрибки на батуті, стрільбу з лука або навіть боулінг, ти знайдеш тут всі свої улюблені види спорту! Захищайте свою країну та подорожуйте по всьому світу! Обирайте країну і змагайтеся за нові світові рекорди! У міру проходження гри ти матимеш можливість розблокувати нові костюми для своїх персонажів. Готові продемонструвати свої навички та прийняти всі виклики? Тоді починайте і станьте чемпіоном!