Kalinur
Kalinur - це ретро-метроідванія, сповнена екшену та пригод! Ви досліджуєте замок, щоб знайти і перемогти страшного чарівника Калінура, який використав свою силу, щоб залишити королівство в стані темряви та страждань. Під час цієї пригоди на вас чекають великі випробування та нагороди, щоб повернути щоб повернути мир у королівство.