TRIALS of MANA
Trials of Mana — це 3D-римейк популярної класичної рольової гри, що вийшла у 1995 році під назвою Seiken Densetsu 3. Ця смілива історія про подолання випробувань долі отримала нове життя! Пориньте в повністю модернізовану улюблену пригоду: на вас чекають графічні покращення, озвучення персонажів, ремастер саундтрека, новий епізод, який можна пройти після закінчення гри, а також система здібностей, новий клас, який реконструює систему підвищення рівню персонажів, і ще більше активних битв! Ця історія переплетіння доль змінюється залежно від того, кого ви обираєте як головного героя та супутників! Чи зможуть ці юні шукачі пригод використати силу мани, щоб врятувати світ на краю загибелі? Коли світ був огорнутий темрявою, Богиня Мани витягла Меч Мани, щоб вразити вісьмох Беневодонів, монстрів руйнування. Вона запечатала жахіття всередині восьми Каменів Мани, відвівши світ від краю прірви. Знесилена відбудовою світу, богиня перетворилася на дерево й заснула глибоким сном на довгі роки. Однак незабаром сили зла спробували звільнити Беневодонів, щоб отримати контроль над світом. Вони розпочали жахливу війну, щоб виконати свою жахливу мету та підірвати стабільність у королівствах. Мир закінчився. Сама мана почала зникати зі світу, а Дерево Мани почало в'янути... КЛЮЧОВІ ОСОБЛИВОСТІ Оновлена 3D-графіка Trials of Mana — це повний 3D-рімейк третьої гри серії Mana, яка спочатку вийшла в Японії під назвою Seiken Densetsu 3. Уся гра була повністю перебудована з нуля з використанням сучасної 3D-графіки. Оберіть свій загін Гравці можуть обрати улюбленого героя та двох супутників із шести різних персонажів. Історія буде розвиватися по-різному, залежно від комбінації головного героя та супутників у загоні. Битви та розвиток персонажів Підете ви за світлом або за темрявою? Створюйте різні типи персонажів за допомогою системи зміни класів! Розвиток персонажів було перероблено, додавши нову механіку здібностей і четвертий клас для кожного персонажа, щоб розширити можливості персоналізації. Зберіть загін, який хочете, та насолоджуйтеся захопливою бойовою системою з розширеним ігровим процесом. Музика Нові аранжування для 60 музичних треків під керівництвом композитора Кікути Хірокі. Також можна вільно перемикатися між оригінальним та аранжованим саундтреками.