Pocket Bravery
Її прообразом стали класичні ігри з поєдинками з 90-х, як-от Street Fighter, Fatal Fury та The King of Fighters. Pocket Bravery ввібрала в себе атмосферу, властиву оригінальним іграм на приставці Neo Geo Pocket, для втілення сучасної гри з поєдинками з ретромотивами! З оригінальними персонажами, яскравими кольорами та захопливою системою боїв Pocket Bravery створено для досвідчених гравців, разом із тим початківці також можуть легко навчитися й почати грати!