ReactorX 2 (PC)
Станьте досвідченим андроїд-механіком в ReactorX 2! Вас чекає непросте завдання з ремонту та відновлення енергії в грі-головоломці, адже вам доводиться ліквідовувати наслідки піратського нападу на ваш космічний корабель. З 5 різними секторами для навігації і 30 рівнями все більш складних завдань, вам потрібно буде використовувати всі свої навички та здібності до вирішення проблем, щоб відновити енергію на вашому кораблі і повернутися на курс.