Scrap Divers
Поринь у блискавичний ретро-раннер! Керуй своїм роботом лише одним пальцем, ухиляючись від сміття, вогню та інших небезпечних перешкод, пролітаючи крізь нескінченний тунель. Готовий до стрибка? Парашут у комплект не входить.