STRIKERS 1945 II
Швидкий мейнстрімний екшн з харкордним поворотом! Шутер від Psikyo, який колись стрімко захопив світ, повертається! STRIKERS 1945 II — це шутер з вертикальною прокруткою, що вперше з'явився в залах гральних автоматів у 1997 році. Ретельно пропрацьована гра з серії STRIKERS — це один із налегендарніших аркадних шутерів 90-х. Він залишається надзвичайно популярним і сьогодні. Нова механіка «super shot» використовує шкалу, щоб здійснити особливо потужну стратегічну атаку та дає змогу насолодитись приголомшливими візуальними ефектами! Насолоджуйся захопливими битвами з босами на кожному кроці, що є особливістю ігор серії STRIKERS! Легендарні Psikyo Bullets вирушають до тебе! Гру можна підлаштувати під свій смак. Обери бажаний рівень складності, максимальну кількість життів, налаштовуй клавіші керування, та орієнтацію екрану — грай, як тобі подобається. Не забудь про новий онлайн рейтинг! Чи зможеш ти стати найкращим у світі STRIKER? Літаки: До ваших послуг шість винищувачів часів Світової війни з унікальними можливостями. Предмети «P» підсилюють твій транспорт та додають на нього допоміжну зброю. Предмети «B» дають тобі бомби, які завдають шкоди на площині для знищення ворога або екстренного відступу. Накопичуй постріли, щоб здійснити потужну атаку боєвого формування! Режим ARCADE: Сім рівнів складності, щоб задовільнити гравців будь-якого рівня, включаючи новачків! Тим, хто не шукає легких шляхів, радимо спробувати режими HARD та VERY HARD! Для кожного літака на кожному рівні складності передбачено локальний рейтинг. Налаштування: Грай у вертикальному режимі екрану та занурюйся в ностальгію за старими аркадними іграми. Два додаткових фільтри для налаштування зображення на твій смак. Кількість життів можна встановити від 1 до 9, проте кількість спроб може бути встановлена від 0 до бескінечності. Вільно налаштовуй клавіші керування для пострілів, автоматичної стрільби та скидання бомб. У вертикальному режимі можна грати навіть у горизонтальній орієнтації. Обери свій стиль самостійно! SCORE ATTACK: У цьому режимі рівень складності та кількість життів є фіксованими. Лише серйозні виклики! Публікуйте свої результати, щоб змагатись з гравцями зі всього світу! Онлайн рейтинг можна переглянути через меню налаштувань.