Cult of the Lamb: Sinful Edition
У Cult of the Lamb гравці опиняться в ролі одержимого ягняти, врятованого від загибелі моторошним незнайомцем, і щоб оплатити цей борг, їм доведеться знайти йому вірних послідовників. Заснуйте свій культ в землях лжепророків, здійснюйте вилазки в різноманітні таємничі регіони, створіть віддану спільноту лісових віруючих та поширюйте своє Слово, щоб зробити цю спільноту єдиним істинним культом. ЗБЕРІТЬ СВОЮ ПАСТВУ Збирайте ресурси і використовуйте їх для зведення будівель, проводьте темні ритуали, щоб задобрити богів, та зміцнюйте віру своєї пастви за допомогою проповідей. ЗНИЩУЙТЕ НЕВІРУЮЧИХ Досліджуйте простори довільно генерованого світу, боріться з ордами ворогів і знищуйте лідерів ворожих культів, щоб поглинути їх силу і укріпити панування власного культу. ПОШИРЮЙТЕ СВОЄ СЛОВО Навчайте свою паству і вирушайте в подорож, щоб розкрити секрети п'яти таємничих регіонів. Зачищайте невіруючих, проводьте містичні ритуали та несіть просвітлення в маси, щоб стати могутнім богом-агнцем. Cultist Pack Станьте об’єктом заздрості всіх духовних лідерів, придбавши ексклюзивний набір Cultist Pack, що включає в себе сім прикрас для поселення та п’ять образів для послідовників. Heretic Pack Покажіть свою відданість старій вірі з Cult of the Lamb - Heretic Pack. Цей косметичний набір включає нові образи послідовників, набір моторошних прикрас для вашого культу та руно старої віри для ягняти. Якщо естетика вашого культу — це ще більше крові, смерті та приреченості, то цей набір точно для вас! Cult of the Lamb - Heretic Pack включає: - 5 абсолютно нових образів послідовників: лось, горила, золота рибка, комар та опосум; - 8 нових прикрас для поселення; - нове руно для ягняти-єретика! Sinful Pack Грішіть скільки забажаєте з новим набором Cult of the Lamb - Sinful Pack. Він сподобається тим, хто хоче познати розкіш, гідну королівських персон. Марнославство вважається гріхом, але нічого в ньому поганого немає! До набору Cult of the Lamb - Sinful Pack входять: - 5 нових образів послідовників: акула-молот, сонечко, тигр, лама і сфінкс; - 6 нових костюмів для послідовників; - 6 нових прикрас для поселення; - руно для ягняти-грішника.