TENGAI
Жриця храму, монах та куноічі здіймаються в небо в другій грі Psikyo, шутері в японському стилі, з незвичною естетикою. Tengai — це шутер з горизонтальною прокруткою, що вперше з'явився в залах гральних автоматів у 1996 році. Tengai продовжує успішний дебютний шутер Psikyo Samurai Ace, розширюючи незвичний світ в японському стилі та впроваджуючи механіку з популярних шутерів. Несхожі один на одного рівні, динамічні анімації персонажів, велика кількість драматичних ефектів — гра першокласно відпрацьована, щоб задовольнити будь-який смак. Ну і звичайно, не обійшлося без Psikyo Bullets! Обери бажаний рівень складності, кількість життів та спроб проходження, налаштовуй клавіши керування, та інше — грай, як тобі подобається. Не забувай про новий рейтинг онлайн! Чи зможеш ти стати найкращим у світі Tengai? Персонажі: П'ять бійців з ворожуючих провінцій об'єднуються, йдучи за блакитним каменем. Їм метою є знищення підступних планів ворогів! Буйна дівчина «Koyori» Білява дівчина-ніндзя «Junis» Швидкий монах «Tengai» Мстивий мечник «Sho» Робот-самурай «Katana» Літаки: Предмети «P» посилюють твій транспорт та додають на нього дрони. Предмети «B» дають тобі бомби, які завдають шкоди на площині для знищення ворога або екстренного відступу. Кожний персонаж має свою унікальну дронову атаку, що приводиться у дію після накопичення шкали! Не бійся! Попасти можна лише у верхню частину тіла. Режим ARCADE: Сім рівнів складності, щоб задовільнити гравців будь-якого рівня, включаючи новачків! Тим, хто не шукає легких шляхів, радимо спробувати режими HARD та VERY HARD! Для кожного літака на кожному рівні складності передбачено локальний рейтинг. Налаштування: Два додаткових фільтри для налаштування зображення на твій смак. Кількість життів можна встановити від 1 до 9, проте кількість спроб може бути встановлена від 0 до бескінечності. Вільно налаштовуй клавіші керування для пострілів, автоматичної стрільби та скидання бомб. SCORE ATTACK: У цьому режимі рівень складності та кількість життів є фіксованимм. Лише серйозні виклики! Публікуйте свої результати, щоб змагатись з гравцями зі всього світу! Онлайн рейтинг можна переглянути через меню налаштувань.