Before Exit: Gas Station + fig. bundle
1. Before Exit: Supermarket Світло гуде, проходи порожні, а начальник чекає будь-якого приводу, щоб вас звільнити. Як працівник супермаркету, ви має зачинити магазин, але «досконалість» — єдиний шлях додому. 🛒 Щоденні завдання: Вимикайте все світло, зачиняйте холодильники та мийте підлогу. 🧐 Увага до деталей: Помічайте найменші помилки — від простроченого йогурту до мерехтливих неонових вивісок. ⚠️ Тиск зростає: Одне пропущене завдання означає звільнення. 2. fig. Ви прокидаєтеся на таємничій фабриці без спогадів і з обмеженим набором інструментів. У цьому науково-фантастичному платформері в стилі ретро ви повинні пробитися крізь коридори та повернути свої здібності, щоб дізнатися правду про своє існування. 🤖 Екшен і бої: Сражайтеся з патрульними дронами та здолайте 3 вимогливих босів. 🔓 Відкривайте здібності: Збирайте чіпи, щоб покращувати навички та діставатися нових зон. 🗝️ Розкрийте таємницю: Досліджуйте дивний світ і дізнайтеся справжнє значення слова «fig».