Animal Lover
Сили зла перетворили цих накачаних гарячих хлопців, що загубилися в часі, на тварин! Ви маєте допомогти зцілити їх. Можливо, ви навіть закохаєтеся в когось! Допоможіть Едмунду, Френкі, Кайлу, Мігелю та Чарлі повернути людську зовнішність і стати кращими людьми! «Animal Lover» – це комедійний тріумф візуальних новел […]» - Кендіс Шейн, Loot Crate. «…єдина романтична гра, що примусила мене плакати». - Kurosama Reviews. «Ця гра і розсмішить вас, і розіб’є вам серце». - Хлое Спенсер, Kotaku. «Непогано проведений час, бувало й гірше». - узагальнений підсумок користувацьких відгуків.