Tad the Lost Explorer
ПРИЄДНЯЙТЕСЯ ДО TAD У ПОГІДАХ ЗА СМАРАГДОВУ ТАБЛІЖКУ! Загублений дослідник Тед знову відправляється в нову пригоду! Таємниче прокляття перенесе вас містами Веракрус, Чикаго, Париж і Каїр у епічну подорож, щоб знайти смарагдову табличку та врятувати своїх друзів. Чудово проведіть час з Тедом та його товаришами в цій 3D екшн-ігри, де ви зіткнетеся зі складними головоломками, виживете в божевільних труднощах і допоможете своїм друзям. ВВІЙТИ У СВІТ TAD! Приготуйтеся відвідати безліч крутих локацій, де ви будете стрибати з величезних платформ, підніматися на будівлі, реконструювати частину минулого, плавати в оточенні піраній і... Ви навіть можете зіткнутися з ворогом, готовим зірвати ваші плани! ШУКАЙТЕ ВТРАЧЕНІ РЕЛІКВІЇ ТА ЗБІРАЙТЕ ЩИТКИ! Відстежуйте локації, повні пригод і головоломок, щоб виявити неймовірні скарби та зібрати всі пензлі на кожному рівні. ВЗВАЖІТЬСЯ З ВЕШИМИ КОМІКАМИ TAD! Слідкуйте за пригодами Теда Стоунза, Сари Лавроф, Джеффа та Бельцоні за допомогою веселих коміксів, які ви знайдете в грі.