Crusader Kings III: Starter Edition
Захопіть трон і утримуйте владу в Crusader Kings III — рольовій стратегії на тему середньовіччя. Поширюйте владу своєї династії за допомогою війн, дипломатії чи інтриг, щоб гарантувати безпеку королівству на століття. Starter Edition дає доступ до базової гри, одного великого розширення, одного пакета подій і косметичних доповнень, які зроблять ваш початок у Crusader Kings III глибоким і насиченим. Crusader Kings III: Starter Edition містить: - Crusader Kings III: З якого б титулу ви не почали, безпечного трону не буде, оскільки ви змагаєтеся за владу з тисячами інших дворян. Напишіть власну історію, використовуючи різноманітні типи особистості, амбіції та культурні вподобання. - Тури й турніри: Проводьте турніри, бенкети й весілля. Здійснюйте паломництво до далеких країн або відвідуйте васалів у вашому королівстві. - Друзі й вороги: Будуйте міцну дружбу з товаришами дитинства, завзяте суперництво з ворогами або вічне кохання з тим, кого оберете. - Garments of the Holy Roman Empire: Пориньте в атмосферу Священної Римської імперії з колекцією вбрання для простолюдинів, воїнів і правителів Центральної Європи. - Елегантність імперії: Набір містить не тільки нові мантії та сукні, але й корони та інші предмети, що мають історичну відповідність. - Fashion of the Abbasid Court: Надайте своєму двору нового яскравого вигляду за допомогою набору нарядів і косметичних предметів для Близького Сходу й Північної Африки.