Untold Tales S.A.Екшн і пригоди
Повний комплект Boti: Byteland Overclocked + всі 4 доповнення, цифровий саундтрек та артбук в одному виданні. Унікальне поєднання ностальгії та свіжого погляду на 3D-платформер Boti: Byteland Overclocked поєднує в собі класичний 3D-платформер із нотками новаторства. Подвійні стрибки, ривки, зависання та ковзання через жваві рівні відкривають фантастичні комбінації, натхненні самою суттю комп'ютерів та технологій. Кооперативний фан з друзями Отримайте справжню насолоду від кооперативної гри з можливістю приєднатися до друга в будь-який момент. Рятуйте Байтленд вдвох, адже ігровий процес легко перемикається між режимами одиночної гри та гри для двох. Адже вдвох - вдвічі більше розваг! Зустрічайте веселу трійцю Приєднуйтесь до зворушливого бота Боті та його чарівних компаньйонів, Нуль та Один, у магічній подорожі з визволення Байтленду від багів, вірусів та глюків. Їхні милі, чудернацькі діалоги не залишать вас байдужими. Відкрийте для себе нестандартний геймплей Оцініть новий погляд на класичний платформер. Опануйте ритмічні музичні слайди та магнітні елементи - досліджуйте та долайте виклики, як ніколи раніше з платформерах. Барвистий кольоровий світ, натхненний комп'ютерами та технологіями Пориньте у Байтленд, досліджуючи таємниці кібер-світу, натхненного технологіями як сьогодення, так і епохи зародження комп'ютерів. На вас чекає безліч колекційних предметів і даних, які ви зможете зібрати в байто-вірному світі Боті! Всі доповнення та додаткові матеріали включено. Отримайте повний цифровий артбук і саундтрек разом з усіма 4 доповненнями. Отримай особливу шкіру динозавра, насолоджуйся подарунками на зимову тематику, грай на 3 спеціальних картах на Гелловін і вибирай найяскравіші скіни для свого ховеркрафта.